Plan je OV-reizen in de @Transdev app en ontvang reisvoordelen!

Schade melden

Heb je schade geleden door een incident waarbij een voertuig van Connexxion, Breng, Hermes of Texelhopper betrokken was? Je kunt via onderstaand formulier aangeven dat je schade te hebt geleden door handelen en/of nalaten van één van onze bedrijven.

Het is belangrijk om het formulier volledig in te vullen. Hoe meer informatie wij van je ontvangen, hoe sneller de verzekeraar je kan helpen. Ontbreekt er informatie, dan kan de verzekeraar de schade niet in behandeling nemen en vragen zij die informatie alsnog bij je op. Het duurt dan langer voordat de schade beoordeeld kan worden. Informatie die altijd nodig is, is het tijdstip waarop de schade is ontstaan, de straat en plaats waar de schade heeft plaats gevonden, het kenteken van het voertuig dat de schade heeft veroorzaakt en de buslijn/het busnummer.

Wij zullen je melding doorsturen naar onze schadeverzekeraar, waarna de verzekeraar binnen 10 werkdagen contact met je zal opnemen. Wij willen je er nadrukkelijk op wijzen dat het in behandeling nemen van een schade niet betekent dat wij en/of de verzekeraar aansprakelijkheid erkennen.
Verplichte velden

Persoonsgegevens

Vul hier je voor- en achternaam in
Straatnaam + huisnummer
Mogen we telefonisch contact met je opnemen? Geef dan je telefoonnummer op. Liever geen telefonisch contact? Laat dit veld dan leeg.
Was je eigen voertuig met kenteken betrokken bij de schade? Vul dit kenteken dan hier in.

Beschrijving van het voertuig

Wat voor voertuig was bij de schade betrokken?
Geef het kenteken van het voertuig van Connexxion, Breng, Hermes, OV Regio IJsselmond of Texelhopper dat betrokken was bij het incident.
Geef de kleur van het voertuig en indien bekend het merk, bijvoorbeeld Connexxion, R-net, Breng, Bravo, OV Regio IJsselmond, etc.
Indien het een openbaar vervoer bus was, wat is het nummer van de buslijn en de rijrichting (voorbeeld: Lijn 340 Stationsweg richting Centrum)?
Indien je in het voertuig zat, bij welke halte ben je ingestapt en hoe laat heb je ingecheckt? Je kunt dit vinden in je reisgeschiedenis op ovchipkaart.nl

Beschrijving van incident en schade

Waar heeft het incident dat tot schade heeft geleden plaatsgevonden? Benoem de plaats, de straat en eventueel het huisnummer.
Op welke datum heeft het incident dat tot schade heeft geleden plaatsgevonden?
/
/
Hoe laat heeft het incident dat tot schade heeft geleden plaatsgevonden?
Wat is er precies gebeurd? Hoe is de schade ontstaan?
Wat is er beschadigd?
Denk hierbij aan foto's van de geleden schade, schadeformulieren et cetera. Upload foto's of een PDF.
Let op! De totale bijlagen mogen samen niet groter zijn dan 20MB.
De (eventueel) toegevoegde bestanden zijn gezamenlijk niet groter dan 20MB, om een goede verwerking van de aanvraag te garanderen
Nadat je het formulier hebt verstuurd ontvang je een ontvangstbevestiging in je e-mail met een overzicht van de melding.