Connexxion investeert in het ontwikkelen van nieuwe en innovatieve serviceconcepten. Om tot nieuwe ideeën op het gebied van beacons (een zendertje dat via bluetooth zendt) te komen, schreef Connexxion een challenge uit bij Battle of Concepts. Iedereen met een idee kon een concept inleveren en kans maken op een geldprijs. Inmiddels hebben de finalisten hun ideeën gepitched en zijn de winnaars gekozen. 

Battle of Concepts Challenge

Connexxion is enthousiast over de mogelijkheden van de beacons, die inmiddels in alle Connexxion bussen hangen. Om te kijken hoe de nieuwe technologie gebruikt kan worden om de reiservaring te optimaliseren, werd de challenge uitgeschreven bij Battle of Concepts. Uit alle inzendingen werd een top 5 gekozen. Zij mochten op donderdag 28 september hun ideeen pitchen op het hoofdkantoor van Connexxion. Het was een inspirerende middag die werd afgesloten met de prijsuitreiking en een gezellige borrel. 

Winnaars 

Alle presentaties waren van hoog niveau, maar na enig beraad wist de jury toch de winnaars aan te wijzen. De winnaars van de Battle zijn Sabine Mensch en Quinten Ooms. Zij pitchten een idee waarbij de technologie van Beacons wordt gecombineerd met de IFTTT (If This, Than That) techonologie om zo de reiziger een prettigere reis te geven.

We willen alle deelnemers bedanken voor de tijd en energie die ze hebben gestoken in onze Challenge!

Terug Home